sobota, 5 września 2015

Depilacja w ciąży

Ciąża to okres w którym możemy poleniuchować, jeść na co mamy ochotę i nie zawsze nasz wygląd musi być perfekcyjny, co nie znaczy, że w ciąży nie należy dbać o siebie.

Ja starałam się dbać o wygląd ze szczególną uwagą, aby nie czuć się brzydka i gruba. Dodatkowe kilogramy, matowe włosy i opuchnięte kończyny to niestety prawdziwa codzienność stanu błogosławionego. Idąc tym tropem również depilacja staje się trudna i niewygodna. Oczywiście te z was, które wcześniej depilowały nogi i bikini laserem nie mają problemu, natomiast przy tradycyjnej depilacji włoski odrastają. Pamiętajcie, że depilacja laserem jest zabroniona w ciąży.
Nogi nie stanowią problemu, natomiast miejsca intymne pod koniec ciąży stanowią nie lada wyzwanie. Jak sobie radzić?
To proste. Kupcie sobie lusterko do makijażu, które po odwróceniu posiada lustro powiększające. Wystarczy je ustawić pod prysznicem i w odbiciu zobaczycie wszystko co trzeba :) Możecie również poprosić partnera o pomoc, ale ja wolałam radzić sobie sama w tak intymnej czynności jak golenie.
Nie wiem jak w Polskich szpitalach to wygląda, różne opinie słyszałam, również te, że przed porodem położna goli miejsca intymne. Ja wolałam być przygotowana i tydzień przed terminem goliłam się codziennie. Czułam się również bardziej komfortowo sama ze sobą wiedząc, że do ostatniego dnia byłam w stanie zadbać o siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz