poniedziałek, 7 września 2015

Wybór szpitala

Trzeci trymestr to również czas kiedy trzeba wybrać szpital, w którym będziemy rodzić. Czym należy się kierować przy wyborze?
Przede wszystkim:
1. Szpital musi posiadać oddział ratunkowy dla niemowląt. Jest to warunek najważniejszy. Wiele prywatnych szpitali takiego nie posiada.
2. Personel szpitalny. Najlepiej korzystać ze sprawdzonych miejsc gdzie pielęgniarki i położne są sympatyczne i pomocne. Ja rodziłam z moim lekarzem i siostrą położną, która była jego prawą ręką, serdecznie polecam wszystkim takie rozwiązanie. Poród to moment kiedy przyjazne otoczenie i mili ludzie niezwykle pomagają się rozluźnić.
3. Czystość, higiena i sprzęt szpitalny. Zwróćcie uwagę na higienę w szpitalu, bo to wiele mówi o kondycji szpitala.
Podczas wyboru szpitala zapytajcie również siostry położne co należy zabrać ze sobą. Ja rodziła w prywatnym szpitalu więc takie rzeczy jak podpaski, wkładki, pampersy, bielizna jednorazowa czy maty wchłaniające wydzieliny, które układa się na łóżku po porodzie aby nie zabrudzić materaca były dostępne. Wiele szpitali jednak nie posiada środków higienicznych, które są niezbędne przed i po porodzie.

Zdjęcia ze szpitala w którym rodziłam 
Dekoracje na drzwiach po urodzeniu synka

Moja prywatna sala szpitalna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz